Thursday 5 September 2013

back to life

hello my dear bloggers , heee tak tahu lah nak mulakan daripada mana . hmm you know what ? i am so so so happy . why im so happy ? haaaa meh nak citer ni .
hehe pertama sekali , aku happy sebab dapat masuk form 6 . Memang form 6 susah dan membebankan , tetapi ada yang baiknya .
Aku dapat jumpa kawan-kawan baru , cara belajar yang baru ,sikap dan perangai yang baru . Alhamdulillah aku dapat berubah jadi lebih baik daripada sebelumnya.
Sungguh aku tak tahu nak cakap macam mana . Aku bahagia sangat . Aku bersyukur sangat sebab dikurniakan sahabat yang baik sejak aku duduk di sana.
Memang kenangan yang tersangat indah . Aku tak nak lupakan . Aku suka dengan cara aku yang baru ni , senang berkomunikasi dengan orang , kurang pendiam(kot lah)hmmm apa yang aku harapkan , aku takkan gagal dalam peperiksaan stpm ni nanti . haaaaa aku juga dah temui semangat yang baru . Seseorang yang selalu setia ada di samping aku , dan memahami aku.
Aku harap dia gembira dan sihat selalu , Aku sangat berterima kasih kepada Allah kerana dikurniakan lagi perasaan sayang dan kasih terhadap sesama manusia . Penderitaan aku selama ni telah pun berakhir walaupun terasa kesedihan lagi apabila mengenangkan kembali .
Takpe lah , buang yang keruh ambil sahaja yang jernih . Jadikan saja semua tu sebagai pengajaran . OMAIGAD !! aku sayang dia lahh weyhhh . sayang semuaaaaa !
Aku nak Semua yang aku SAYANG sangat ni berjaya ! BERJAYA ! AMIN !!

1 comment:

  1. untunglah dia..macam tu la nak kan...hope happy always yew sayang ! :')

    ReplyDelete