Wednesday 4 September 2013

weeeeeeee happyy :)

hello hello hello !!!! hee best nya hari ni , dapat mengupdate blog yang dah lama bersarang di sini . aku rindu sama kamu la wahai diariku tersayang . ahaa banyak benda nak cerita ni . Pertama sekali , hmmm lama sangat aku hidup tanpa internet , berbulan-bulan kot . Tapi rasa Alhamdulillah lah , boleh hidup rupanya . kuikui . Selepas tu kan kan ? nak tahu tak ? sejak ketiadaan internet ni , saya rasa macam agak rajin sedikit la kot , takde lah sampai menghadap laptop 24 jam none stop . ahayooo , cuma dduk belajar , belajar dan belajar je . Kerja sekolah selalu je macam sungai yang mengalir tu . Memang no free time la. sampai nak patah pun ada jari jemariku ini . Haih tidak mengapa lah , jangan sesekali mengalah dan berputus asa . nak berjaya memang banyak halangan dan rintangan nya .
Okay , yang kedua pula ialah , aku ada ramai kawan baru , kawan yang sangat teristimewa pun ada , hehe i am feel so happy sebab ada seseorang tu sanggup membahagiakan dan menyembuhkan luka yang selama ni dah terhiris , hee thanks to him . Akan ku cuba sedaya upaya untuk menyayangi nya sepenuh jiwa dan raga :)

The last one is perasan tak aku tukar lagu baru , blog baru , okay , sebenarnya pun all of my whole life pun dah baru , aku dah lama mulakan kehidupan yang baru sejak masuk form 6 ni . umm cuma satu lah , harap dapat menjalani liku-liku kehidupan ni dengan tabah dan sabar . All the best for me . byebye :)


No comments:

Post a Comment